+1 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (7 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

سلام عزیزان اگه بخوای یک اپیلیکیشن اندرویدی تعدادی عکس رو از یک سرور دریافت کند نه یک سایت ، سپس اون رو در یک gridview نمایش دهد چه کار باید کرد ؟ خیلی ها روش json رو پیشنهاد میکنند که من اطلاعی ازش ندارم یعنی نميدونم چجوری اطلاعات سرور را به صورت لینک json بدست بیارم و اونو تو اندروید لود کنم . اگر کسی چیزی راجع به دریافت اطلاعت به روش json یا هر روش دیگری میدونه ممنون میشم توضیح بده یا لینک آموزش رو بزاره! پیشاپیش از زحماتتون ممنونم

قبل توسط (1.9هزار امتیاز)
واضح گفتم !!
از چه زبانی استفاده می کنید که می خواهید از وب سرویس جواب بگیرید  ؟
قبل توسط (7 امتیاز)
فایل رابط php هست

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.2هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
اینجور که من متوجه شدم شما وب سرویس سمت سرور ندارید.

در درجه اول باید بگم برای همچین کاری شما باید یک وب سرویس سمت سرور بنویسی که لیست Url تمامی عکس هاتون رو براتون توی یک قالب خاصی که خودتون تعریف میکنید و مثلا با فرمت json بهتون بده.

توی قسمت کلاینت باید اون وب سرویس رو فراخونی کنید و بعد به ازای هر کدوم از url ها فرآیند لود عکس رو شروع کنید (یا مثلا از لایبری های Picasso,UIL) استفاده کنید که هم کارتون لود راحته و هم سییستم کش دارند برای استفاده بهینه از پهنا باند.

اما اگر توانایی نوشتن وب سرویس رو ندارید یک راه حل استاتیکش اینه که شما یک فایل متنی (می تونه متن ساده باشه یا اینکه فرمت json یا xml داشته باشد) که شامل تمامی url ها هست رو در سرور ذخیره کنید بعد تو کلاینت بیاید این فایل رو بررسی کنید و url ها رو از توش در بیارید.و ادامه ماجرا هم که مثل بالا.
قبل توسط (7 امتیاز)
کارت درسته مهندس دمت گرم از لطفت ممنون
قبل توسط (1.2هزار امتیاز)
وظیفه بود :)

سوالات مشابه

+1 امتیاز
2 پاسخ 1.8هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 721 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 410 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 524 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2.2هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 571 بازدید
...