+2 امتیاز
قبل در وسایل نقلیه توسط (892 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

چه راه هایی دیگری برای حفظ امنیت ماشین بغیر از قفل فرمان و پدال وجود دارد؟

4 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (843 امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
استفاده از دزدگیرهای پیشرفته ای مانند magicar (ماجیکار) که امکان اطلاع رسانی تا چند کیلومتر را دارند نیز می تواند مفید باشد.
+2 امتیاز
قبل توسط (109 امتیاز)
درباره قفلها، قفل فرمان به سادگی با آسیب زدن به فرمون، قابل برداشتنه و قفل پدال نیز با آسیب به روکش های پدال، می تونه برداشته بشه.

قفلی که دزد رو تو زحمت زیادی میندازه قفل زنجیره که قدیما بیشتر استفاده میشد. یه زنجیر نسبتا کلفت با یه قفل کتابی خوب، می تونه حسابی دزد رو به دردسر بندازه.
+1 امتیاز
قبل توسط (7.2هزار امتیاز)

قدیما یه چیز به اسم سوئیچ مخفی تو ماشین ها میزاشتن که برق سیستم احتراق (کوئل) را قطع می کرد، و معمولا در زیر داشبورد جا ساز می کردند تا اگر کسی حتی می توانست درب خودرو را باز کند و سویچ هم داشته باشد، نتواند ماشین را بدون زدن آن کلید روشن کند.

برای ماشین های امروزی میتوانید از جعبه فیوز ، فیوز مربوط به پمپ بنزین یا کوئل را بردارید که دیگر ماشین روشن نشود. حتما یک سارق زمان لازم برای عیب یابی را ندارد تا بفهمد ایراد کار از کجاست wink

اما تجهیز ماشین به موارد ایمنی بسیار مهم است. چون حتی اگر خود ماشین را نبرند می توانند تجهیزات جنبی آن را سرقت کنند.

+1 امتیاز
قبل توسط (25 امتیاز)
بله که وجود داره . من چند راه مطمئن برای امنیت ماشین شما به نظرات دوستانم اضافه میکنم. ۱. بیمه سرقت خودرو ۲.استفاده از پارکینگ ها ۳.نصب ردیابGPS ۴.برداشتن قرویلک یا باطری و خالی کردن باد چرخ ها ۵.برداشتن خز از تاقچه و باز گذاشتن درب داشبورد

سوالات مشابه

+1 امتیاز
3 پاسخ 26.9هزار بازدید
0 امتیاز
6 پاسخ 180هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2.7هزار بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 3.6هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 2.0هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 13.2هزار بازدید
...