+1 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (30 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
با سلام

سرور لینوکس شرکت دوباره نصب شده و تست desktop application از طریق maven خطای زیر را میدهد و اجرا نمیشود. چطور میتونم حالت گرافیکی رو فعال کنم؟

 Can´t connect to X11 window server using 'localhost:11.0' as the value of the DISPLAY variable

و  

Exception in thread "SwingWorker" java.lang.NoClassFoundError: Could not initialize class sun.awt.X11.XToolkit

-Djava.awt.headless=true- رو امتخان کردم، اما نتیجه ای نداد.

لینوکس 64 بیتی است.

 

با سپاس فراوان.
قبل توسط (30 امتیاز)
با سلام دوباره.

کمی توضیحات بیشتر در مورد مشکل...
ما یه فایل sh. داریم که کل کدهای application رو روی سرور بیلد می کنه و تستش می کنه( از maven و ant استفاده میشه). موقع اجرای تست، UI برنامه اجرا میشه و دقیقا همین جاست که این خطا رخ میده. من X11 رو روی سرور نصب کردم.
الان در مسیر /usr/share/X11 ، هست که شامل فولدرهای xorg.conf.d و xkb و ... است. اما انگار که run نیست. یعنی روی سرور هست، اما هنوز حطا اتفاق می افته. تو اینترنت چیزایی در مورد این نوشته که چطوری از کلاینت می خواهیم به سرور لینوکس وصل شیم و چی روی سیستم نصب کنیم. ولی من اصلا نمیخوام مستقیم از کلاینت خودم کاری کنم. بلکه همون فایل sh. است که برای اجرای تستی برنامه به حالت گرافیکی احتیاج داره.

در ضمن چون مسئول سرور نیستم و خیلی هم در لینوکس حرفه ای نیستم، ترجیح دادم که همکاران مسئول روی این مسئله کار کنند. اما خوب، ظاهرا بقیه همکارا خیلی عجله ای ندارند. صبر کردم تا به نتیجه برسه و بعدش اینجا بنویسم، اما نشد. این تست و پروسه ی بیلد، کارهای کامیت شده من هم هست و تا وقتی انجام نشه، نمیتونم task خودم رو ببندم.

لطفا اگر نظری به ذهنتون میرسه، بهم بگید.
سپاس فراوان از توجه شما.
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
ایت سناریویی که شما می گید برای برنامه های Swing در جاوا برای اجرای تست هاشون روی سرور های که لینوکسی که سرور X ندارند پیش میاد. شما اصلا جواب بنده رو مطالعه کردید؟
قبل توسط (30 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
بله. در حال حاضر Xvfb ،gtk روی سرور نصب هستند. روی سیستم خودم هم Xming   نصب کردم.وقتی با Xming و Putty به سرور وصل می شم و اون فایل sh. رو روی سرور اجرا میکنم، زمان تست UI برنامه رو روی سیستم لوکال خودم نشون میده و اجرا میشه. اما اگر با Xming وصل نباشم، مشکل کماکان هست.

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (50 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

با سلام.

به این لینک نگاهی بیاندازین.
هر چند که به احتمال زیاد مشکل سرور تا الان حل شده :)

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

چون شما بر روی سرور لینوکس خود سرور X ندارید این خطا را دریافت می کنید. یک راه برای حل این مشکل استفاده از Xvfb است. من خودم ازش استفاده نکردم ولی شاید این لینک کمکتون کنه.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 17.0هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 411 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 292 بازدید
+3 امتیاز
1 پاسخ 394 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1.2هزار بازدید
سوال شده 8 سال قبل در برنامه نویسی توسط arsam (23 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 899 بازدید
...