+2 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (892 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

راه های زیادی برای از بین بردن سوسک های خانه به من معرفی کردند ولی هیچ کدام تمام سوسک های منزل را از بین نبرده است، کسی تا به حال توانسته برای این مشکل یک راه خوب پیدا کنه؟

4 پاسخ

+4 امتیاز
قبل توسط (7.0هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

بهترین گزینه برای نابود کردن نسل سوسک ها در منزل داروی «ام ها» می باشد که به صورت خمیر در محل رفت و آمد سوسک ها باید مالیده شود. این دارو سوسک ها را به سمت خود جذب می کند و سوسک ها پس از خوردن آن دچار تشنگی مفرطی می شوند که نکته نابودی در خوردن آب توسط آنها و مردنشان می باشد.

من شخصا این تجربه رو بارها امتحان کردم و همیشه جواب گرفنم.

+1 امتیاز
قبل توسط (45 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
خمیر امحا را خریدم و تبلیغاتش زیاده...متاسفانه هیچ اثری ندیدم یا خیلی کم اثر داشت اما من نفهمیدم

بهترین کار همون سم قرمز رنگ تار و مار ر از داروخونه گرفتم.

نکته ی مهم اینه که پیشگیری مهمتره از اقدام...یعنی تا میتونید تمیز کاری کنید و الا مدام درگیرید...ضمنا پس از استفاده از سم دربها ر ببندید و سعی کنید حتی دو روز هم وارد خونه نشید
+1 امتیاز
قبل توسط (29 امتیاز)

وجود سوسک در خانه ی شما حتما دلیل داره، عموما وجود سوسک ها در منازل به این دلیل است که چاه فاضلاب آن ها پر شده حشرات به بالای لوله جمع می شوند، برای آن که از دستشون خلاص بشی باید تخلیه چاه انجام بدی اما به هرجا اعتماد نکن چون امکان داره باعث آسیب رسوندن به چاه خونه بشین. من برای لوله بازکنی از شرکت پدیده سرویس کمک می گیرم اگر شما هم مایل بودین تماس بگیر تا کمکت کنند براشون فرقی نمیکنه کی تماس بگیری به صورت شبانه روز در تهران فعالیت دارن.

0 امتیاز
قبل توسط (30 امتیاز)

وجود سوسک ها دلیل داره، دلیلشم اینه که چاه فاضلاب شما داره پر می شه، برای این که از شرشون خلاص بشی نیاز به تخلیه چاه فوری داری، با معین سرویس تماس بگیر تا به سرعت مشکلت رو حل کنن

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 727 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 85 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 24.6هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 372 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 63 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 4.3هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در گوناگون توسط mp (7.0هزار امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 50 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 57 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 47 بازدید
...