0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (892 امتیاز)

بهتر است در دوران بارداری برای راه رفتن و پیاده روی چه کفشی پوشید؟

2 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (951 امتیاز)
مهمترین نکته در انتخاب کفش در دوران بارداری این است که کف کفش مخصوصا پاشنه آن باید به اندازه کافی نرم باشد تا هنگام راه رفتن ضربه وارده به پا و کمر گرفته شود.

کفش های با کفی و پاشنه نرم و از جنس لطیف در این دوران برای مادران توصیه می شود و اگر مادری قصد ورزش را نیز دارد حتما از کفش های نرم ورزشی و یا طبی استفاده کند.

اگر فرد دچار تورم پا میباشد بهتر است از کفش های بند دار یا دارای چسبک استفاده کند تا بتواند تا حدودی با تغیر تورم اندازه کفش خود را تنظیم کند اما کفش های ورزشی بهترین انتخاب در این دوره است.

و در مجموع در طی دوران بارداری مناسب ترین کفش،کفشی است که یک سایز بزرگ تر از سایز واقعی پا های خود باشد تا فرد با مشکلاتی مثل تورم پا ها و کمر درد مواجه نشود.
+1 امتیاز
قبل توسط (170 امتیاز)

خیلی از خانمها درماه های پایانی دوران بارداری دچار درد پا میشوند. آنهم بدلیل بالا رفتن وزن خانمها و کمتر شدن تحرک انها می باشد.

برای اطلاع از راه های درمان می توانید مقاله  درمان پا درد در بارداری  را مطالعه کنید. ولی حتما این مطلب را در نظر داشته باشید که خانمهای باردار در دوران بارداری حتما باید در طول روز که در خانه هستند از دمپایی طبی زنانه استفاده کنند و در بیرون از خانه هم از کفش طبی استفاده کنند

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 436 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 306 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 1.2هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در ورزش توسط mp (7.0هزار امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 340 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 502 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 347 بازدید
...