+2 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (1.1هزار امتیاز)

پس از اینکه گوشی اندرویدی خودم را بروزرسانی کردم، SMS (پیامک) های فارسی که ارسال می کنم بر روی گوشی فرد دریافت کننده بصورت ??? (علامت سوال) نمایش داده می شود. دلیل این موضوع چیست و چگونه می توانم این مشکل را حل کنم؟

قبل توسط (710 امتیاز)
انتقال داده شده قبل توسط
+2
دوست عزیز نوع گوشی خودت و طرف دریافت کننده و ورژن قبلی و ورژن آپدیت لازمه دونسته بشه تا بشه به این سوال جواب داد

سوال شما در حال حاضر این گونه است: در یک ماشین های دیزلی موتور را تعمیر کرده ام و در حال حاضر نمیتوانم با ماشین دیگری باطری به باطری کنم، دلیل این موضوع چیست و چگونه می توانم این مشکل را حل کنم؟
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
گوشی من Xperia Arc S و به اندروید 4 update کردم.

2 پاسخ

+4 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

من همین مشکل رو با گوشی Galaxy S2 داشتم و کارهای زیر را انجام دادم درست شد:

  • در برنامه ارسال SMS گوشی به قسمت setting برید.
  • در قسمت Input Mode برای SMS ها گزینه Automatic را انتخاب کنید.

من این کار رو بروی Galaxy S2 کردم و مشکلم حل شد حالا نمی دونم برای Xperia Arc S هم حل بشه یا اصلا همچین گزینه هایی وجود داشته باشه ولی اگه حل نشد فکر کنم factory reset مشکل شمارو حل کنه.

+2 امتیاز
قبل توسط (710 امتیاز)
من همین الان دسترسی به یک گوشی آرک اس که خودم هم به اندروید چهار آپدیتش کردم دارم و این مشکل وجود نداره، این نشون میده که مشکل عمومی این مدل یا اندروید نیست و صرفا بر روی دستگاه شما مشکلی پیش اومده (یا احیانا بر روی دستگاه دریافت کننده ی اس ام اس از شما. در این شرایط بهترین کار برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه است، چون به صورت دیفالت این مشکل در گوشی شما با اندروید چهار وجود نداره پس با بازگردوندنش به شرایط دیفالت امکان حل شدنش زیاده. توی ستینگ دنبال backup & reset بگردید و ریست کنید، فقط یادتون باشه که از اطلاعاتتون بک آپ بگیرید

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 1.1هزار بازدید
+3 امتیاز
1 پاسخ 690 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 884 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 728 بازدید
...