0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (1.1هزار امتیاز)

به چه نوع هاستی Shared hosting یا هاست می گویند؟

1 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (2.4هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

هر تارنما (همون وبسایت خودمون) برای نشان دادن اطلاعات خود در اینترنت  نیاز به پایگاه داده ها(MS SQL & MySQL) ، کد نویسی ها (HTML ,CSS ,ASP.net ,PHP, . . .)و سخت افزار های لازم (روتر ها ها ، سرور ها . . .) برای نشان دادن اطلاعات خود در دنیای اینترنت هستش .

خوب برای ذخیره اطلاعات و داده های ما نیاز به یک کامپیوتر دارای هارد دیسک ، رم ، پردازنده و . . . (یعنی سرور ها هم مثل کامپیوتر های خانگی ما هستند فقط سرعت پردازش ، ذخیره و بازیابی اطلاعات در آنها خیلی بیشتر است )می باشد و از انجایی که این کامپیوتر ها حدودا بسار گران قیمتر هستند برای  یه کاربر عادی که فقط می خواهد چهار تا شعر عشقولانه در وبسایتش بگذاره  و سالی یک بار هم کسی بهش سر نمی زنه به صرفه نیست که سالی 1.270.000 هزار تومان هاست خصوصی پرسرعت با ترافیک و فظای نامحدود و . . . خریداری کنه .

به جای این کار باهزینه بسیار کم یا حتی رایگان از هاست اشتراک گذاری شده یا هاست مجازی استفاده می کنه اینجوری که تعداد زیادی دامین (وبسایت) روی یک سرور متصل به اینترنت پارک می شن (قرار می گیرند) و هر وبسایت برای خود قسمت معین و مشخصی بر روی سرور دارد تا اطلاعاتش رو از مابقی وبسایت ها جدا کند و میتونه مثل هر هاست دیگه ای (فقط با سرعت و امکانات کمتر) مطالبش رو ارسال و بروز رسانی کنه .

در کل این روش یکی از بهینه و مقرون به صرفه ترین طروق ممکن برای داشتن یک هاست در اینترنت هستش .

 شما می تونید این مطلب رو کامل تر در ویکی پدیا مطالعه فرمایید .

سوالات مشابه

0 امتیاز
3 پاسخ 3.2هزار بازدید
سوال شده 9 سال قبل در برنامه نویسی توسط java_ (778 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 1.4هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 82 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 192 بازدید
...