0 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (1.1هزار امتیاز)

پروژه asm.js چیست و چه کمکی به اجرای برنامه های جاوااسکریپت در مرورگر ها می کند؟

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (20 امتیاز)
asm.js زبان برنامه نویسی میانی در جاوا اسکریپت است که اجازه می‌دهد برنامه های کاربردی وب مبتنی بر مرورگر که در زبان‌های دیگر مانند C و یا C++ نوشته شده اجرا شود. مثلا توسعه‌دهنده‌ها می‌توانند به راحتی بازی‌ها را از طریق مرورگر ارائه دهند.
0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

asm.js یک زبان برنامه نوسی جدید نیست بلکه یک زیر مجموعه محدود شده از قواعد و قوانین زبان جاوااسکریپت است که performance اجرای بهتری نسبت به جاوااسکریپت دارد اما مانند جاوا اسکریپت امکان اجرا توسط مرورگرها را دارد. asm.js بعضی از خصوصیات جاوااسکریپت مانند dynamic type که باعث کندی اجرای برنامه های جاوااسکریپت می شوند را حذف کرده است.

برنامه های جاوااسکریپت می توانند به یک برنامه معادل asm.js تبدیل شوند. مزیت این کار سرعت بالاتر اجرای برنامه asm.js معادل است. مزیت دیگر این است که ابزارهایی هستند که می توانند کد های زبان های برنامه نویسی دیگر مانند C یا C++ را به asm.js تبدیل کنند و در نهایت امکان اجرای آن کد ها درون مرورگر را فراهم سازند. برای مثال می توان با کامپایل کد های C یا C++ به بایت کد های LLVM با استفاده از ابزار هایی که وجود دارد بایت کد های LLVM را به asm.js تبدیل کرد.

سوال شده 9 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (1.1هزار امتیاز) منظور از LLVM و بایت کد LLVM چیست؟

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 314 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 643 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 409 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2.0هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 3.9هزار بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 592 بازدید
سوال شده 10 سال قبل در برنامه نویسی توسط Ammar Bozorgvar (1.5هزار امتیاز)
...