+1 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (9 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

سلام

من یه سری کد دارم که تحت جاوا نوشته شده، باید این کدهارو اجرا کنم، ظاهرا از Eclipse oracle استفاده کردن، پلاگین windows builder و Glassfish که برای وب بیس بودنش لازمه هم میخواد مطالبی که دارم تصویر محیط برنامه هست که ظاهرا java EE هست که همون Eclipse (فک کنم).
حالا من هرچی دانلود میکنم واسه نصب یه پیام میده که یه برنامه پیش نیازه، مثلا همین Eclipse نصب کردم میگه JDk نیازه، اینو میخوام نصب کنم یه چی دیگه میگه که نمیدونم اصلا یکی به من بگه، من میخوام جاوا داشته باشم و این کدهایی که دارمو داخلش بزارم و خروجی بگیرم به ترتیب باید چی نصب کنم؟ (64 بیتی باید باشه) و اگه من به جای اوراکل ورژن IBM رو دانلود و نصب کنم فرقی میکنه تو کدهایی که دارم یا فقط امکانات برنامه متفاوت یاری ام کنید ای جاوادانان!

تشکر میکنم

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

شما برای شروع برنامه نویسی جاوا فقط به JDK نیاز دارید اما برای آسان سازی فرایند برنامه نویسی، کامپایل و اجرای برنامه های جاوا بهتر است از IDE استفاده کنید. پیشنهاد من برای تازه کار ها NetBeans است (بدلیل سهولت راه اندازی و استفاده). یکی دیگه از مزایای NetBeans اینه که بهمراه خودش glassfish application server و apache tomcat هم داره که برای برنامه نویسی Java EE نیز مناسبه.

توصیه دیگه بنده به شما هم استفاده از یک کتاب مناسبه، من کتاب Java How to Program Paul Deitel , Harvey Deitel رو توصیه می کنم.

قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
لطفا راه اندازی سرور glassfish را بعنوان سوال جدید مطرح کنید.
قبل توسط (9 امتیاز)
چشم
با عنوان: راه اندازی سرور Glassfish مطرح شد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 329 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 454 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 666 بازدید
...