+1 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (7.0هزار امتیاز)
بعضی از افراد بر اساس عادت به هنگام راه رفتن ابتدا محکم پاشنه پایشان را به زمین می کوبند.آیا این نوع راه رفتن در دراز مدت می تواند برای بدن مضر باشد؟ و برای رفع این مشکل چه می توان نمود؟

3 پاسخ

+4 امتیاز
قبل توسط (7.8هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
راه رفتن روی لبه خارجی پا و پاشنه پا سبب تقویت عضلات ضعیف و اصلاح ناهنجاری صافی كف پا می‌شود و عوارضی چون خستگی زودرس، زانوی ضربدری، درد در قسمت ‌داخلی و خارجی مچ پا، برآمدگی كفش در قسمت داخل و ... را در پی دارد.

برای اصلاح این ناهنجاری حتما باید از كفی طبی و در صورت لزوم از كفش طبی استفاده كرد تا در طول روز، پا در وضعیت اصلاح شده قرار گیرد.
+3 امتیاز
قبل توسط (119 امتیاز)
راه رفتن روی پاشنه پا تمامی فرکانسهای ناشی از ورود ضربه به پا را مستقیم به ستون فقرات وارد می نماید و سبب راه رفتن خشن و خسته کننده میگردد... البته قابل ذکر است که در کوه نوردی روی پاشنه راه رفتن یک تکنیک و در برخی موارد استفاده میشود که در اصطلاح گفته میشود شن اسکی راه رفتن.
+3 امتیاز
قبل توسط (2.6هزار امتیاز)
در آموزشی سربازی به سرباز ها گفته می شود که فرود آمدن به پاشنه پا سبب ضعف چشم می شود و هیچ موقع نباید با پاشنه پا به ضربه زد و همچنین گفته می شود که این کار موجب بروز بیماری واریکوسل در مرد ها می شود  (در مورد صحت علمی این مطلب کاملا مطمئن نیستم)

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 436 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 166 بازدید
سوال شده 2 سال قبل در علم و دانش توسط حمید رضا (170 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 1.1هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 355 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 310 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 209 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 262 بازدید
...