+2 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (868 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

سلام ،

فرض کنید میخوام اینترنتی که از طریق کابل به لپ تاپ  وصل هستش رو از طریق وای فای لپ تاپ ، در اختیار افراد دیگه قرار بدم ، تا زمانیکه لپ تاپ من روشنه ، همه با گوشیا یا لپ تاپپاشون به این شبکه وای فایی که درست کردم وصل میشن و ازش استفاده میکنن.

سوال اینجاس ، ایا راهی هست که بتونم روی وب سایتهایی که ملاقات میکنن کنترولی داشته باشم ؟ مثلا لیستی ازش ببینم ، مثل کنترول والدین.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (37 امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

برای انجام این کار از دو نرم افزار استفاده کنید

نرم افزار  Salfeld Child Control (خارج کردن دسترسی)

و برای شیر می تونی ا

سلام ، اشتراک گذاری در ویندوز 7 بسیار سادست و یکی از ویژگی های اصلی ویندوز 7 همین موضوع هست.
دقیقا منظورتون واضح نیست که چطور میخواید کامپیوتر ها رو به هم وصل کنید. اگر هر دو پی سی هستند و میخواید با کابل بهم وصلشون کنید، بهتره کابل رو از همون مودم ای دی اس ال جدا کنید که نیاز به هیچ تنظیم دیگه ای نداره.
ولی اگر به هر دلیلی فقط یک کامپیوتر اینترنت داره از راه زیر استفاده کنید.
دو کامپیوتر رو بهم وصل کنید. با استفاده از کابل شبکه برای دو پی سی یا یک مودم وایرلس واسطه برای لپ تاپ و پی سی و یا ایجاد شبکه hoc برای دو لپ تاپ.
روی قسمت مربوط به اینترنت در taskbar کلیک کنید و open network and sharing setting را انتخاب کنید یا اینکه این گزینه را مستقیما از کنترل پانل انتخاب کنید.
مدتی صبر کید تا شبکه شناسایی شود باید دو شبکه فعال داشته باشید یکی شبکه ای که شما را به اینترنت متصل کرده و دیگری شبکه ی بین دو کامپیوتر.

در قسمت چپ شبکه ای که دو کامپیوتر را به هم متصل کرده روی نام شبکه کلیک کنید. کادری باز میشود. روی properties کیک کنید و سپس در تب sharing تک allow other network .... را تیک بزنید و پنجره را ببنید.
حالا تمام کسانی که به هر طریق به کامپیوتر شما متصل میشوند میتوانند از اینترنت شما هم استفاده کنند.

برای اشتراک گذاری اینترنت همین کافی است ولی برای بازی کردن گروهی در شبکه نیاز دارید که حتما نوع network را home تعیین کنید چرا که اشتراگ گذاری اطلاعات فقط در شبکه خانگی امکان پذیر است و برای اشتراک فایل هم یک کامپیوتر میتواند یک home group تشکیل دهد و پسوردی برای آن تعیین کند. سپس بقیه کامپیوترها به این home group متصل میشوند و میتوانند از طریق computer > network به اطلاعات اشتراک گذاشته شده دسترسی داشته باشند، فقط باید دقت شود که تمام اعضای home group باید نوع شبکه را به home تغییر دهند و در برخی موارد هم لازم است که اجازه دسترسی یا همان permission فایل یا پوشه ی اشتراگ گذاشته شده را تغییر دهند و network را به این لیست اضافه کنند.
امیدوارم مفید بوده باشه. بقیه موارد رو با جزئیات توضیح ندادم اگر نیاز بود اعلام کنید تا دقیق تر بگم

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 1.2هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.1هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 605 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 763 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 2.9هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 381 بازدید
...