+2 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (7.0هزار امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
چطور میتونم هنگام جستجو در گوگل از شر لینک های نامربوط و تبلیغات خلاص شم. آیا راهکاری وجود دارد؟
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
اینی که شما گفتید فکر نکنم بشه جستجوی امن.
قبل توسط (7.0هزار امتیاز)
عنوان ویرایش شد

2 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (7.8هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
افزونه فایرفاکس (Adblock Plus) برای بلوکه کردن و حذف تبلیغات کورکننده و مزاحم سایت ها می باشد. این افزونه علاوه بر جلوگیری از لود شدن تبلیغات ها موجب بالا رفتن سرعت لود صفحات نیز می شود. برای کار با این افزونه نیاز به مهارت خاصی نیست و هر فردی می تواند به راحتی از آن استفاده نماید.ابتدا نام افزونه را (Adblock Plus) را در جستجوگر گوگل وارد کرده و وارد اولین لینک جستجو شده بشوید و بعد از وارد شدن به صفحه نصب افزونه روی کلید سبز رنگ (Add to Firefox) کلیک می کنید. بعد از کلیک روی گزینه نصب کادری در بالای صفحه نمایش داده میشود که نشان دهنده نصب افزونه است که باید تا اتمام نوار سبز رنگ صبر نمایید.بعد از پر شدن نوار سبز رنگ منویی روی صفحه تان باز می شود که باید روی گزینه (Install Now) کلیک نمایید.که بعد از این مرحله دوباره کادری در بالای صفحه نمایش داده می شود که باید روی گزینه (Restart Now) کلیک کنید که موجب می شود که فایرفاکس بسته شده و دوباره لود شود.در این لحظه افزونه به درستی نصب شده است و با یک آیکون دایره ای در (Add-on Bar) مرورگرتان نمایش داده می شود.برای غیرفعال کردن این افزونه نیز باید روی همان دایره کلیک کرده و گزینه (Disable everywhere) را فعال نمایید.برای دسترسی به تنظیمات افزونه هم می توانید روی گزینه (option) کلیک نمایید که با فعال یا غیرفعال کردن گزینه ها اتفاقاتی را که رخ خواهد داد می بینید.البته ممکن است بعضی از تبلیغات ها توسط این افزونه حذف نشوند که برای حذف آنها باید روی تبلیغ یا تبلیغات های سایت مورد نظرتان کلیک راست کرده و گزینه (Adblock Plus: Block Image) را کلیک کنید.
+1 امتیاز
قبل توسط (4.9هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

- برای حذف تبلیغات گوگل از صفحه نتایج جستجو می‌توانید از افزونه Adblock Plus استفاده کنید. بعد از نصب در تنظیمات افزونه گزینه aloow some non-instrusive advertising را علامت بزنید.

- اما برای پاک‌سازی نتایج جستجو از سایت‌های تبلیغاتی یا سایتهایی که به جمع‌آوری مطالب دیگر سایتها اقدام می‌کنند، افزونه‌های دیگری برای این کار وجود دارد:

  • در فایرفاکس:

اسکریپت Google Hit Hider که روی افزونه Grease Monkey نصب می‌شود. ابتدا افزونه را نصب کنید بعد به لینک مربوط به اسکریپت رفته و Install را بزنید.

از این به بعد باید در نتایج جستجو هر وقت با یک سایت تبلیغاتی برخوردید روی دکمه block که کنار نام سایت قرار دارد کلیک کنید تا آن وب‌سایت به لیست سیاه افزونه اضافه شود و از نتایج جستجو حذف گردد. شکل:

می‌توانید لیست وب‌سایت‌های تبلیغاتی را به صورت یکجا نیز به افزونه بدهید. برای این کار در تصویر بالا بعد از مرحله‌ی 2 روی Manage Hiding کلیک کنید و طبق شکل زیر عمل کنید:

  • برای مرورگرهای با موتور وب‌کیت یا بلینک مثل کروم، سافاری، اپرا، دلفین و یوسی ابتدا افزونه‌ی Tampermonkey  را نصب کنید و سپس مجددا به صفحه‌ی اسکریپت Google Hit Hider رفته و روی Install کلیک کنید. روش کار افزونه مانند روش کار در فایرفاکس است.

> اسکریپت Google Hit Hider برای موتورهای جستجوی بینگ و یاهو هم کار می‌کند.

> دانلود لیستی حاوی بیش از 200 سایت تبلیغاتی در نتایج جستجوی گوگل

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 3.0هزار بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1.8هزار بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1.1هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 427 بازدید
...