0 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (4 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

در حالتی که ما یک application دیگر داریم که فرم های نرم افزار در آن پیاده شده اند و قصد داریم که با استفاده از این فرم ها، فرآیندی را در WISE BPM طراحی کنیم. 

تا اونجایی که متوجه شدم، راهکار استفاده از مکانیزم SPA داخلی WISE و مشخص کردن url فرم application دیگر است. لازمه این روش تبعیت کردن فرم های application از شیوه routing و سایر الزامات WISE می باشد. 

آیا می توان از مفهوم externalforms که در اینجا توضیح داده شده است، استفاده نمود؟ به این شکل که فرم هایی که بناست نمایش داده شوند، به صورت لینک نمایش داده شده و فقط در کارتابل WISE عنوان وظیفه و کارهایی که میتواند بر روی آن انجام دهد نمایش داده شود. به عنوان مثال : در فرم عمومی نمایش کار WISE فقط یک لینک یا دکمه ای با یک عنوان نمایش داده شود و کاربر با کلیلک روی آن به صفحه application هدایت شود.

سوال اساسی تر اینکه، آیا برای نمایش فرم در فرآیند حتما حتما باید از مکانیزم SPA داخلی WISE استفاده نمود؟ روش دیگری برای این کار وجود ندارد؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.4هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

معرفی فرم(ها) در هر مرحله از فرآیند، تنها با توجه به قراردادی که WISE دارد امکان‎پذیر است. در این بخش این قرارداد توضیح داده شده است.

کاربرد پارامتر externalforms، در فرم‌های گزارشی و سابقه‎ای مانند آرشیو کارتابل است؛ به عبارت دیگر در runtime فرآیند کاربردی ندارد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 235 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 343 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 159 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 231 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 363 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 444 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 289 بازدید
...