0 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (843 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

چه راه هایی برای پاک کردن خالکوبی وجود دارد؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.3هزار امتیاز)

بیشتر مردم خالکوبی های شان را همیشه حفظ می کنند. اما برخی از افراد پس از چند سال، از آنها خسته شده و دوست دارند از شر آن طرح ها رها شوند. در گذشته برداشتن خالکوبی نیازمند جراحی بود اما اکنون روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. یکی از این روش ها، استفاده از لیزر است. این کار بهتر است حتما زیر نظر پزشک انجام شود. با این حال برداشتن خالکوبی هم مشکلات خود را دارد و به زمان، اندازه و رنگ های مورد استفاده در خالکوبی، وابسته است. مشورت با پزشک در این خصوص ضروری است.

گاهی اوقات بی حسی یا بی هوشی لازم است. انجام این کار معمولا بسیار گران تمام می شود. برداشت خالکوبی با استفاده از لیزر بیشتر مواقع موثر است اما عوارض جانبی هم ممکن است داشته باشد. پس از لیزر درمانی ممکن است محل خالکوبی، عفونی شود و یا جای زخم باقی بماند یا این بخش ممکن است به هیپرپیگمانتسیون، مستعد شود. در این حالت رنگ آن قسمت از پوست نسبت به قسمت های دیگر بدن تان، تیره تر می شود.

با تمام توضیحات بالا در خصوص خالکوبی، آیا باز هم فکر می کنید، ارزش به دردسر انداختن خود را دارد. البته به خودتان کاملا بستگی دارد اما اگر باز هم دوست دارید خالکوبی انجام دهید، مراقب باشید که هرگز بدون تحقیق و در نظر گرفتن وضعیت بهداشتی و همچنین شرایط جسمانی خود، خالکوبی نکرده و خود را گرفتار عواقب بد آن نکنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 2.8هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 14.4هزار بازدید
سوال شده 7 سال قبل در تغذیه و سلامت توسط میشل (892 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 878 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 733 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 396 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 385 بازدید
...