0 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (1.3هزار امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

مواد غذایی برای  رفع لاغری و رسیدن به وزن استاندارد چیست؟

4 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (690 امتیاز)

شیر بادام مبارز قوی برای لاغری شما:

شیر دارای پروتئین قابل توجهی است. چربی های اشباع نشده موجود در بادام و کالری مناسبی که مصرف چنین ترکیبی به صورت روزانه برای شما خواهد داشت، حتماً به رفع لاغری تان کمک خواهند کرد.
برای تهیه این ترکیب، مقدار مناسبی از بادام را آسیاب کنید و به شیر اضافه کنید، بگذارید برای پنج دقیقه بجوشد. بعد از ولرم شدن به آن مقدار یک قاشق چایخوری عسل بیفزایید. بگذارید برای مدتی بماند و روزانه دو بار از این نوشیدنی ضد لاغری برای دو ماه استفاده فرمایید.
مصرف آب میوه روزانه و خداحافظی با لاغری:

با مصرف روزانه یک لیوان آب میوه تازه به همراه یک برش کیک تازه، شما به وزن ایده آل خود خواهید رسید.
حتماً سعی کنید آب میوه را قبل از استفاده آب گیری فرمایید و نوش جان کنید.

کره بادام زمینی میان وعده مغذی و معجزه گر مناسب برای افزایش وزن:

حتماً شما هم تلاش بسیار زیادی برای افزایش وزن خود حتی یک کیلوگرم کرده اید. ساندویچ کره بادام زمینی، میان وعده ای مقوی و چاق کننده برای شما است. یک قاشق مرباخوری کره بادام زمینی به همراه یک تکه نان تست گندم کامل به شکل یک یا دو میان وعده می تواند برای مشکل لاغری شما مناسب باشد. همراه کردن مقداری کره بادام زمینی با میلک شیک نیز یک راه حل مناسب برای افزایش وزن و رفع مشکل لاغری شما است.

میلک شیک انبه میان وعده خوشمزه برای افزایش وزن:

مصرف یک یا دو وعده میلک شیک انبه به عنوان میان وعده به مدت سی روز، می تواند به بازگشت تناسب اندام شما کمک زیادی کند. استفاده از روغن های حاوی امگا 3 برای پخت و پز روزمره، به غیر از کمک به حفظ سلامتی شما در طی افزایش وزن، تأثیر بسزایی در کنترل لاغری شما خواهند داشت. استفاده از روغن های کانولا، زیتون، روغن ماهی و یا روغن تخم کتان در این جهت مؤثر است.

آووکادو و رفع لاغری:

آووکادو یک میوه بسیار مغذی و سرشار از کالری است. حاوی چربی های سالم و مفید برای قلب است و دارای مقدار مناسبی ویتامین E، اسیدفولیک و پتاسیم است. از آن همراه سالاد غذا استفاده کنید.

پنیر یک ترکیب کامل برای کنترل لاغری:

پنیر ترکیبی از پروتئین، کلسیم و چربی است. مصرف یک وعده پنیر کالری مناسبی را برای لاغری شما خواهد داشت. هضم طولانی کازئین موجود در پنیر موجب کمک به افزایش وزن می شود.


 

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

مکمل پروتئین وی بیشتر برای عضله سازی و لاغری معروف است. اما اگر در ترکیب با کربوهیدرات ها و چربی ها مصرف شود به چاقی و افزایش وزن کمک می کند. همچنین می توانید پودر پروتئین را با شیر پرچرب مخلوط کنید تا کالری آن افزایش یابد. قیمت پروتئین وی را در داروخانه های اینترنتی مثل داروکده و داروبوم هم میتونین ببینین.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

برای لاغری و کاهش وزن علاوه بر ورزش کردن خیلی مهمه که چ برنامه عذایی داشته باشی و چه اصولی رو برای لاغری در پیش گرفتی بعضی ها یهو شروع میکنن به کم کردن غذاشون یا حذف کردن شام و حذف کردن بعضی از مواد عذایی که لازم برا بدن به نظرم باید از ی برنامه غذایی درست شروع کنی واینکه در کنار اصول درست غذا خوردن، ورزشم هم برای لاغری هم برا سلامتی بدن مهمه همکارم اضافه وزن داشت از رژیم دکتر کرمانی راضی بود براینکه هزینه رژیم دکتر کرمانی ارزونتر بصرفه هم باشه میتونی از سایت تخفیف هات کد تخفیفشو بگیری که ارزونتر بشه.



 

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

به غیر از تغذیه و ورزش یکی از راه های رفع لاغری تزریق چربی است. اگر میخواهید بدانید مزایای تزریق چربی به بدن چیست روی لینک کلیک کنید و مطالبی از این قبیل دریافت کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 468 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 233 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 334 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 602 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2.3هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 673 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 903 بازدید
...