0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (230 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

با کفش پاشنه بلند راه رفتن چه آسیب ها و ضرراتی را برای فرد ایجاد می کند؟

چگونه آسیب را کاهش دهیم؟

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (843 امتیاز)

اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که عاشق کفش های پاشنه بلند هستند، باید با پوشیدن هوشمندانه آنها، آسیب های آینده به سلامتی را کم کنید. از میان اشتباهاتی که با پوشیدن این نوع کفش ها مرتکب می شوید، شاید درنیاوردن آنها، خطرناک ترین شان باشد. حتی اگر کفش های پاشنه بلند شما فوق العاده راحت هستند، یادتان باشد که این کفش ها برای پوشیدن به مدت طولانی طراحی نشده اند. سپری کردن ساعت ها زمان در کفش های پاشنه بلند، موجب ایجاد تنش و ناراحتی در پشت، کمر، کفل ها و زانوهایتان می شود که ممکن است حالا اذیتتان نکند، ولی بعدها حتماً آزارتان خواهد داد.

به پاهایتان استراحت بدهید و هنگام تردد به منزل و یا محل کار آنها را با کفش های تخت و راحت جایگزین کنید تا پاهایتان از آسیب بی مورد در امان باشند و زمانی که در محل کارتان پشت میز نشسته اید، آنها را در بیاورید. کفش هایی که پاشنه های بلندتری دارند را برای مناسبت های خاص بگذارید و برای رفت و آمد هایتان از کفش های راحت استفاده کنید.

0 امتیاز
قبل توسط (38 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

کفش پاشنه بلند همه جاش مشکل اصلا نمیشه گفت کفش خوب و مناسبی است این کفش از همه لحاظ برای ادم مشکل ایجاد میکنه مشکل کمردرد پادرد و به دلیل اینکه مجبور میشید بد راه بروید رو تمام اناتومی بدن تاثیر منفی میگذارد از جمله ی آن پا و کمر است که بیشترین ضربه را میبینند و باعث میشود که طرف دیگر نتواند حتی برا چند ثانیه خوب رو پا های خود باستد تا این که راه برود.

منم موندم چرا مردم ما به این گونه کفش ها دل بستن.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 305 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 503 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 3.2هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در علم و دانش توسط mp (7.0هزار امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 355 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 339 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1.1هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 305 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 1.2هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در ورزش توسط mp (7.0هزار امتیاز)
...