0 امتیاز
قبل در تفریح و سرگرمی توسط (892 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

سرویس های هتل به چند نوع و به چه صورت هستند؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (690 امتیاز)

انواع سرویس در هتل ها:

O.R- Only Room ‎‏ : یعنی اتاق جهت اقامت بدون هیچگونه وعده غذائی‎. ‎

‎ : B.B- Bed & Breakfast ‎یعنی اتاق جهت اقامت همراه با یک وعده صبحانه در روز‎. ‎

‎ : H.B- Half Board ‎یعنی اتاق جهت اقامت همراه با یک وعده صبحانه و یک وعده نهار یا شام. مثلاً سرویس‎ H.Bدر دبی ‏معمولاً به یک وعده صبحانه و یک وعده نهار اطلاق گردیده در حالی که همان سرویس در ترکیه (منطقه آنتالیا و منطقه دریای ‏اژه) به یک وعده صبحانه و یک وعده شام اطلاق می گردد‎.

‎ F.B- Full Board ‎‏ : یعنی اتاق جهت اقامت همراه با یک وعده صبحانه ، یک وعده ناهار و یک وعده شام. در بعضی از هتل ها ‏این سرویس بصورت سرویس‎ Full board plus ‎یعنی اتاق جهت اقامت همراه با یک وعده صبحانه ، یک وعده ناهار ، یک ‏وعده شام هنگام صرف ناهار و شام ارائه می گردد‎ . ‎

ALL ‎‏-‏All Inclusive‏ : یعنی اتاق جهت اقامت همراه با تمام وعده های غذائی شامل صبحانه ، ناهار ، عصرانه و شام و . این ‏سرویس معمولاً در هتل های واقع شده در شهرهای ساحلی نظیر کوش آداسی ، بودروم ، مارماریس ، آنتالیا و . . . ارائه می گردد ‏و بسته به نوع ارائه شده مثلاً تولید داخل یا خارج کشور و اینکه در چه ساعاتی از شبانه روز ارائه می گردد دارای واژه های ‏متفاوتی است نظیر‎ Ultra All Inclusive ‎و‎ Maximum All Inclusive. ‎در بعضی از هتل هائی که چنین سرویسی ارائه می ‏گردد استفاده رایگان از ورزشهای آبی از قبیل جت اسکی ، اسکی روی آب ، غواصی ، ماساژ و . . . برای یکبار در طول اقامت ‏جزئی از سرویس می باشد‎.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 669 بازدید
سوال شده 7 سال قبل در تفریح و سرگرمی توسط sina-z (1.3هزار امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 344 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 111 بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 397 بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 360 بازدید
0 امتیاز
6 پاسخ 448 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 214 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 327 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 344 بازدید
...