+1 امتیاز
قبل در وسایل نقلیه توسط (5 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

من امروز تصادف کردم و طرف مقصر بودنش رو قبول کرد شماره تلفن و شماره پلاک گرفتم تا فردا بیاد ببریم صافکاری خواستم بپرسم اگر نیاد من می تونم شکایت کنم؟ خسارت حدود 200 تومن میشه ماشین من مدل پایینه ماشین اون هیچی نشده لطفا راهنمایی کنید اگر نیاد و کلا زیر قولش بزنه آیا می تونم شکایت کنم یا نه؟ ممنون میشم جوابمو بدین

3 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (50 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

اگه تصادف خسارتی باشه و بدون نیاز ب افسر طرفین توافق کنن و مقصر و غیر مقصر رو خودشون تشخیص بدن ؛ طرف مقصر بیمه نامه + کارت خودرو رو به طرف غیر مقصر باید تحویل بده. و غیر مقصر هم کافیه که کارت خودروشو به مقصر بده. حتمن رد و بدل شماره تماس مد نظر باشه .  در تصادف جرحی هم که به علت نیاز به کروکی عدم سازش حتمنننننن منتظر کارشناس بمونید و صحنه رو بهم نزنین.

0 امتیاز
قبل توسط (8.6هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

در اینگونه مواقع اگر قصد ندارید با افسر راهنمایی و رانندگی تماس بگیرید بهتر است با توافق طرفین یک کارت شناسایی پیش هم گرو بگذارید.
مثلا کارت ملی ، گواهینامه یا حتی کارت ماشین.
و نکته مهم این که هر دو طرف کارت رو به هم بدن نه اینکه فقط شخص مقصر مدرکش رو در اختیار دیگری قرار بده.
در اینصورت هردو طرف خیالشون راحته که یک مدرکی گرو دارن و طرف مقابل برای گرفتن مدرکشم که شده حتما میاد.
"به هر حال امیدوارم برای شما دوست عزیز هم مشکلی پیش نیومده باشه "
موفق باشید

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

یک بار این اتفاق در یک تصادف ساده (زیر صد هزار تومان) برای من افتاد و افسر کروکی نکشید و گفت بیمه و کارت ماشین فرد مقصر پیش من موند و کارت ماشین من که مقصر نبودم پیش اون موند تا هماهنگ کنیم بریم صاف کاری.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 1.0هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4.2هزار بازدید
...