0 امتیاز
قبل در لوازم خانگی توسط (892 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن قبل توسط

ماشین های لباسشویی تک شیر با دو شیر چه تفاوتی دارد و مزیت هر کدام چیست؟

قبل توسط (0 امتیاز)
لباسشویی تک شیر و دو شیر یعنی لباسشویی یک شیر ورودی آب دارد یا دو!
که یک شیر برای اب گرم و دیگری برای آب سرد است.
من مقاله های در مورد ماشین لباسشویی توی سایت : <a href="http://ashnaapp.blogsky.com/1397/05/25/post-4/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85/">تعمیرگاه ماشین لباسشویی</a>
شاید با مطالعه این مطالب به جواب خود برسید.

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (45 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
دوشیر خیلی بهتره
تمیزتر میشوره و دیگه نیاز نیست با برق آب ر گرم کنه و مصرفش کمتر میشه.
ضمنا قیمتشم بالاتره
0 امتیاز
قبل توسط (9 امتیاز)

تفاوت ماشین لباسشویی تک شیر و دو شیر 

با گذر زمان ماشین لباسشویی های جدیدی با قابلیت های مختلف و منحصر به فرد طراحی و ساخته شده اند و نسبت به دستگاه های قدیمی محبوبیت بیشری دارند. شاید قصد داشته باشید که یک ماشین لباسشویی جدید خریداری کنید اما قبل از آن باید درباره ی تمامی دستگاه ها اطلاعات کسب نمایید تا مطابق با سلیقه و خواستتان دستگاه مناسب را تهیه کنید. در اینجا قصد داریم درباره ی تفاوت ماشین لباسشویی تک شیر و دو شیر توضیح دهیم، در نتیجه تا انتها همراه ما باشید و مطالب را با دقت بخوانید.

ماشین لباسشویی های تک شیر دارای یک ورودی آب هستند که این ورودی به شیر آب سرد وصل می شود ولی این موضوع مبنا بر این نیست که این مدل لباسشویی روند شست و شو لباس ها را تنها با آب سرد انجام می دهد. در محفظه ی اصلی دستگاه های تک شیر یک المنت نصب شده که این قطعه موظف است با توجه به برنامه ای که شما برای شست و شو انتخاب کرده اید آب را گرم کند. از همین رو ما به آپارتمان نشین ها و مستاجران لباسشویی های تک شیر را پیشنهاد می دهیم زیرا با استفاده از این نوع دستگاه دیگر نیازی به لوله کشی آب گرم نیست. اما ناگفته نماند که لباسشویی های تک شیر مصرف برق بالاتری دارند آن هم به خاطراینکه برای گرم کردن آب از المنت کمک می گیرند.

تفاوت ماشین لباسشویی تک شیر و دو شیر در این است که در لباسشویی های دو شیر دو ورودی آب قرار گرفته که یکی از آنها به آب گرم و دیگری به آب سرد وصل می شود. المنت در این نوع دستگاه ها نیز وجود دارد اما به طور مثال اگر برای شست و شو برنامه ای را انتخاب کرده باشید که درجه ی آن از 50 یا 60 بیشتر است، دریچه ی شیر آب گرم باز می شود و از این ورودی مقداری آب گرم تامین خواهد شد. به همین دلیل لباسشویی های دو شیر برای گرم کردن آب از المنت کمک نمی گیرند و در نتیجه علاوه بر کم شدن تایم برنامه، مصرف برق نیز کاهش می یابد. برای خرید ماشین لباسشویی های دو شیر مبلغ زیاد تری را باید پرداخت کنید از همین رو اگر شرایط لوله کشی برای آب گرم را ندارید اصلا این دستگاه را خریداری نکنید زیرا پول خود را هدر داده اید.

یکی از سوالات تکراری که کاربران همواره از ما درباره ی ماشین لباسشویی های دو شیر می پرسند این است که آیا می توان ورودی آب گرم این دستگاه را وصل نکنیم؟ همانطور که بیان کردیم دلیل طراحی دو ورودی برای این نوع لباسشویی این است که هم آب گرم و هم آب سرد را از بیرون تامین کند این گونه در حین روند شست و شو برق کمتری مصرف خواهد شد و عملکرد دستگاه بهتر خواهد بود. در نتیجه پس از خرید لباسشویی دو شیر حتما ورودی آب گرم را وصل کنید. باز هم بیان می کنیم اگر امکان لوله کشی آب گرم را ندارید از خرید این نوع دستگاه خودداری نمایید و به سراغ لباسشویی های تک شیر بروید. البته ناگفته نماند که می توانید با کمک یک رابط هر دو شلنگ ورودی آب را به یک شیر آب وصل نمایید.

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 11.6هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 45 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 618 بازدید
...