0 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (10 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن قبل توسط
کسب درآمد و راههای پولدار شدن دراینترنت

7 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (30 امتیاز)

سایتها به دلایل متعدد بی یا کم رونق می شوند:

  • محتوای ضعیف
  • طراحی نامناسب
  • آپدیت نبودن
  • نداشته رتبه های مناسب در گوگل
  • فعال نبودن در شبکه های اجتماعی
  • پاسخگو نبودن مدیران سایت : مثلابه ایمیلها و تلفنها جواب نمی دهند
  • حضور نداشتن در سایتهای خبری و صنفی
  • ...

 

+1 امتیاز
قبل توسط (53 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

دلایل مختلفی میتونه داشته باشه به ترتیب می تونم بگم:

1. عدم وجود ایده مناسب

2. تیم خوب

3. بیزینس مدل مناسب

4. سرمایه کافی

5. مدیر اصلی

6. اجرای در زمان نامناسب 

و ....

اینها میتونه دلیل این موضوع باشه.

+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

چون کلا متااسفانه مدیران ما به علت مشغله زیاد از همون روشهای سنتی کسب وکارشون رو اداره می کنند. درحالی که دوره های آمووزشی آنلاین خیلی زیادی مثل دوره mba آنلاین هست که نه تنها وقتی ازشون نمیگیره، بلکه کلی مطلب بهشون یاد می ده. خوبی دوره های از راه دور اینه که نیازی نیست زمانی رو صرف رفت و آمد کنی. از طرقی به لطف پیشرفت تکنولوزی الان کیفیت کلاسهای انلاین با حضوری هیچ فرقی نداره. پس دلیلی نداره که یک مدیر برای اموزش دیدن  و به روز شدن دانش مدیریتی ش وقت نذاره. 

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

روی این کره خاکی بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ هزار وبسایت وجود دارد. شما نام یا نشان چه تعداد از این وبسایت‌ها را می‌دانید؟

هر کسب و کار اینترنتی جدید در پایین این لیست قرار دارد، در میان تاریکی‌ها، و برای موفقیت باید ابتدا نشان دهد که وجود دارد!

بنظر من علت موفقیت یا عدم رونق هر کسب و کار اینترنتی، پیش از هر علت دیگر، مربوط به تبلیغات است و اینکه چه کند تا تعداد بیشتری از مردم آن را بشناسند!

یک ضرب‌المثل خارجی هست که می‌گوید: «مردم به یک سیاستمدار معروف بد بیشتر رای می‌دهند تا یک سیاستمدار غیر معروف اما خوب!»

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

"گاسی وب" - مهم ترین نکته در راه اندازی انواع کسب و کار اینترنتی، داشتن علم و اطلاعات کافی در زمینه ای آن هاست. گاهی اوقات افراد  به اشتباه تصور می کنند که می توانند بدون داشتن علم و اطلاعاتی در زمینه ای در آن شروع به فعالیت کنند. این نوع تصور در افراد دقیقا شبیه با این است که از فردی نابینا بخواهیم راه خود را به آسانی پیدا کند. ریسک هایی چنین در کسب و کارها معمولا با شکست روبرو شده و موجب دلسردی افراد از ادامه کار اینترنتی می شود.

0 امتیاز
قبل توسط (20 امتیاز)

سلان خوبی دوست من

بزار اینطور بهت بگم که ، برخی از کسب و کارها از روی شکم سیری کار نمیکنن ، شاید این جواب برات خیلی جالب باشه و متفاوت با تمام جواب هایی که تا حالا شنیدی.

بطور مثال من برای روسری سیمارو کار میکنم جایی که حجم تولید خیلی زیادی داره ، یک مشکل بزرگ توی این شرکت همین حجم زیاد تولید هست که باعث میشه از کیفیت کار کم بشه ، یا اینکه نتونن کار رو به موقع تحویل مشتری بدن ، پس به تدریج انگیزه هم میاد و تلاشی برای ارتقای کیفیت و خدمات خودشون ندارن ، اگر دوست داشتی ما رو بشناسی این آدرسمون هست.

 

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
سایت ها دلایل زیادی برای حرفه ای شدن دارند که به نظر من با یک سری نکات اصولی می تونن نبدیل به بهترین سایت های اینترنتی شوند. مثلا من شنیدم پیدایش می تونه یه سایت نوپا رو به یه سایت معروف و حرفه ای تبدیل کنه.

سوالات مشابه

+2 امتیاز
2 پاسخ 1.8هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 76 بازدید
...