0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (1.3هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

برای دفع سنگ کلیه از چه راه های طبیعی می توان استفاده کرد؟

با وجود سنگ کلیه در بدن چه فرآیندهایی در بدن دچار مشکل می شوند؟

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (690 امتیاز)

درمان لیموترش و روغن زیتون یکی از معروف ترین درمانی های طبیعی برای مقابله با سنگ کلیه است. خواص قلیایی این ترکیب به سم زدایی خون و تنظیم pH بدن کمک می کند.

دم کرده گیاه آرقیطون یک درمان طبیعی با خواص دیورتیک و ضدالتهابی قوی است که برای تمیز کردن کلیه ها و مثانه موثر عمل می کند. مصرف منظم این گیاه با سنگ کلیه مقابله کرده و خطر بروز عفونت های مجاری ادراری را کاهش می دهد.

نوشیدنی طبیعی کرفس و سیب یک نوشیدنی درمانگر معروف و موثر برای مقابله با مشکلات مربوط به کلیه ها است. این دو ماده غذایی خواص دیورتیک (ادرارآور) و آنتی اکسیدانی دارند که باعث تحریک دفع مواد زائد بدن می شود.

توجه:

(داروهای ذکر شده به عنوان مکملی برای درمان سنگ کلیه محسوب می شوند. بهتر است در خصوص میزان مصرف آن ها نیز با عطار یا متخصص طب سنتی مشورت کنید. علاوه بر این اگر به پزشک مراجعه کرده و تحت درمان هستید به هیچ عنوان مواد ذکر شده را جایگزین داروهای تجویز شده نکنید. اگر مشغول مصرف داروی خاصی هستید قبل از استفاده از این داروهای طبیعی با پزشک خود مشورت کنید. در نهایت اینکه برای داشتن کلیه هایی سالم تر به میزان کافی آب و مایعات مفید بنوشید.)

سنگ کلیه نه تنها باعث ایجاد دردهای شدید در بین بیماران می شود بلکه همچنین مانع از عبور ادرار و ایجاد بیماری های جدی تر می شود.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

براي اطلاع از قيمت قرص رواتينكس آلمانی ميتونيد از آدرس https://www.marzzkala.ir/product-103 استفاده كنيد تا براي خريد قرص رواتينكس آلمانی نيز اقدام كنيد زيرا قرص رواتينكس يكي از بهترين و قوي ترين دارو هاي سنگ كليه ميباشد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 433 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 196 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 6.1هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در درمان و پزشکی توسط mp (7.0هزار امتیاز)
+1 امتیاز
2 پاسخ 293 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 243 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 391 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 698 بازدید
...