0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (690 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

اپلیکیشنی که قابلیت ارسال پیامک گروهی به چند نفر (مخاطبان) به طور هم زمان، و امکان اینکه بتوان فهمید آن پیام به تمام افراد رسیده یا خیر را داشته باشد.

(مثلا ارسال پیام تبریک عید برای عزیزان یا ارسال پیامک تغییر شماره ی همراه برای دوستان و همکاران و ....از این قبیل موارد.)

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

Multi SMS اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید پیامک‌های گروهی خود را با در اختیار داشتن امکانات بیشتری ارسال کنید و روی آن‌ها مدیریت داشته باشید. در حالت پیش‌فرض وقتی قصد ارسال پیامک به بیش از یک نفر دارید، اپلیکیشن پیام‌رسان گوشی اقدام به ارسال نوبتی پیام مورد نظر به آن‌ها می‌کند. اما Multi SMS قادر است این امر را در یک پنل حرفه‌ای‌تر با امکان نظارت بر موارد ارسالی برای شما انجام دهد؛ به این صورت که می‌توانید عملیات ارسال را مشاهده کنید و از ارسال‌های موفق یا ناموفق باخبر شوید تا اگر پیامکی به یک شماره‌ی خاص تحویل داده نشد، مجددا در زمانی دیگر اقدام به ارسال آن کنید.

دقت Multi SMS به‌قدری بالا است که حتی می‌توانید زمان بین ارسال هر پیامک را نیز مشخص کنید، چراکه برخی مواقع ارسال هم‌زمان پیامک باعث تداخل و عدم ارسال برخی از آن‌ها می‌شود؛ اما با این امکان می‌توانید زمان بین ارسال را برای مثال روی ۱۰ ثانیه قرار دهید تا پیامک مورد نظر با فاصله‌ی ۱۰ ثانیه برای افراد مشخص‌شده، ارسال شود.

این اپلیکیشن که با حجم ۴ مگابایت برای اندروید ۳ یا بالاتر منتشر شده است را می توانید از طریق  لینک دانلود کنید.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
برای ارسال پیامک به صورت انبوه و همزمان برای تعداد زیادی از شماره ها یا مثلا ارسال پیامک های خوش امد گویی به مشتریان خود می توانید از دستگاه ذخیره شماره تماس مشتریان لاین استور استفاده کنید.

https://linestore.ir/product/vipcrm/

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 1.1هزار بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 30.8هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.0هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 434 بازدید
...