0 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (2 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

چرا برای استفاده از activator  و run گرفتن از پروژه نیاز است که در فایل activatorconfig تنظیمات پروکسی وارد گردد؟ و یا اینکه چرا زمانی که پروکسی برای کل سیستم تنطیم میشه باز هم نیاز به تنظیم پروکسی برای activator هست و این تنظیمات را از کل سیستم نمیخونه؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

برای اجرای یک پروژه Play با Activator نیازی به داشتن پروکسی نیست بلکه فقط در بار اول که Activator می خواهد dependency ها را دانلود کند باید از proxy استفاده کنید و در سری های بعد نیازی نیست مگر اینکه نسخه Play خود را بالا ببرید.

بهترین راهی که من برای استفاده از Proxy در لینوکس پیدا کردم استفاده از proxychains یا proxychains4 در ترمینال لینوکس که مثلا اگه با Tor ترکیب بشه کل ترافیک شبکه که دستور Activator می خواد مصرف کنه رو از Tor رد میکنه. فقط شاید یکم کند باشه چون Tor کنده.

پس از ستاپ proxychains، قبل از هر دستوری proxychains بزارید مشکل حل میشه برای مثال proxychains activator run

در مورد سوال آخرتون هم "چرا زمانی که پروکسی برای کل سیستم تنطیم میشه باز هم نیاز به تنظیم پروکسی برای activator هست و این تنظیمات را از کل سیستم نمیخونه؟" باید بگم این بخاطر رفتار و تنظیمات پیشفرض JVM برای اینکه یک برنامه جاوا از پروکسی کل سیستم استفاده کنه این سوال رو مطالعه کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 315 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 169 بازدید
سوال شده 9 سال قبل در برنامه نویسی توسط Saeed Zarinfam (1.1هزار امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 143 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 500 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 201 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 357 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 835 بازدید
...