+1 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (5 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

برای این که بتونم برای یه وب سایتی برای سرور سایدش از جاوا استفاده کنم از چه نسخه ای باید استفاده کنم منظورم اینکه از کجا شروع کنم؟ (البته اینم میدونم که شاید با PHP راحت تر از اینم باشه حتی)

بعدشم برای ارتباط با دیتابیس چی و پیشنهاد میکنین؟
در ضمن تا حالا نه با دیتابیسی کار کردم و نه تحت سرور فقط میخوام الان شروع کنم به یادگیریش و البته برای پروژه دانشجوییم که باید تحت وب انجام بشه در حد مقدماتیم با جاوا خودش کار کردم ولی دوست دارم فقط جاوا رو ادامه بدم و هر چیزی رو با جاوا راه بندازمش برای همین مصمم هر چند شده سخت ولی با جاوا این کار و بکنم

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (693 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

در این سایت آموزش های مقدماتی جاوا برای کار با دیتابیس و وب وجود دارد میتونی استفاده کنی.

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

سوال شما خیلی کلی است و جواب کامل برای آن می تواند تا ده ها صفحه متن باشد. بنده یک دید کلی در زمینه توسعه وب سایت با استفاده از جاوا به شما می دهم، در صورت وجود هر گونه سوال، سوال های جدید در سایت مطرح کنید.

فریم ورک های زیادی برای توسعه وب سایت و برنامه های تحت وب در جاوا وجود دارند که هر کدام به نحوی و با در اختیار گذاشتن ابزار هایی به شما در توسعه وب سایت خودتان کمک می کنند. در زیر چند تا از این فریم ورک ها که از نظر بنده برای این کار مناسب هستند رو بهتون معرفی می کنم:

  1. Play Framework: یک فریم ورک سبک وزن برای تولید برنامه های تحت وب با استفاده از Java SE است. Play Framework بر روی servlet container اجرا نمی شود و مزایایی مثل stateless یا asynchronous دارد. شما با استفاده از زبان های برنامه نویسی جاوا و Scala می توانید در Play Framework کد بزنید.
  2. Spring MVC: یکی از قدیمیترین فریم ورک های در دنیای جاوا است که بر پایه مفاهیم Dependency Injection و servlet container بنا شده است.
  3. JSF: یکی از استاندارد های لایه وب در Java EE است که با استفاده از آن بهمراه سایر کامپوننت های Java EE مثل CDI و ... می توان برنامه تحت وب تولید کرد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 237 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 1.5هزار بازدید
...