0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (843 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن قبل توسط

برای صدور گواهی تجرد باید به ثبت احوال درخواست داد؟

و اینکه آیا امکان درخواست و صدور الکترونیکی و اینترنتی دارد یا باید حضوری اقدام کنیم؟ اگر امکانش هست سایت صدور این گواهی را معرفی کنید.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (892 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

بله شما میتوانید با مراجعه به اداره ثبت احوال محل صدور شناسنامه خود و یا اداره سجلات و احوال شخصیه در وزارت امور خارجه ( در داخل کشور) و یا نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران ( در خارج از کشور) درخواست صدور گواهی تجرد بدهید .

باتوجه به  سایت سازمان ثبت احوال  فکر می کنم هیچگونه درخواست اینترنتی برای صدور این گواهی وجود ندارد و تنها میتوانید حضوری اقدام کنید.

چگونگی صدور گواهی تجرد:

الف )‌ چنانچه متقاضی گواهی تجرد مقیم داخل  کشور باشد می بایست به اداره کل ثبت احوال امورخارجه واقع در خیابان امام خمینی(ره) – نبش خیابان شیخ هادی پلاک 108 – ساختمان شماره 6 سازمان ثبت احوال و یا نزدیکترین اداره ثبت احوال  محل سکونت مراجعه و در خواست خود را ارایه نماید .

ب ) چنانچه متقاضی گواهی تجرد مقیم  خارج از کشور داشته باشد می بایست به نزدیکترین نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و در خواست خود را ارایه نماید .

تذکر : گواهی تجرد صرفا توسط اداره کل  ثبت احوال امور خارجه  ظرف یکروز صادر می گردد.

2- چنانچه شخصی غیر از صاحب شناسنامه قصد اخذ گواهی تجرد برای وی را دارد می بایست دارای وکالتنامه رسمی که در ان اخذ گواهی تجرد صراحتاً گردیده باشد.

3-صدور گواهی تجرد منوط به ارائه اصل شناسنامه  صاحب آن است.

مدارک مورد نیاز:

1. اصل شناسنامه متقاضی

2. یک برگ فتوکپی شناسنامه

3. تکمیل فرم درخواست (فرم شماره 9)

4. پرداخت هزینه طبق تعرفه جاری

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 9 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 8.9هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 72 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 68 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 80 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 239 بازدید
...