+1 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (308 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

آیا استفاده از spring boot فقط جهت کانفیگ سریع   و تست برنامه  میباشد؟ یا میتوانیم در برنامه های تجاری و بزرگ  وب استفاده کنیم.چون  تا جایی که میدونم خروجی برنامه یک jar file  میباشد و برای دیپلوی یک برنامه وب احتیاج به یک war file داریم.

1 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

تصور شما مبنی بر اینکه Spring Boot فقط برای کانفیگ سریع و تست کاربرد داره استباه است. Spring Boot فرآبند تولید برنامه های تحت وب در جاوا را سریعتر و ساده تر کرده ولی در پشت قضیه یک applicaion server  توکار و استاندارد های Java EE و Spring قرار داره که در قالب یک برنامه تحت وب stand-alone در اختیار شما قرار داده می شود.

البته به راحتی می توان فایل jar تولید شده توسط Spring Boot را با استفاده از پلاگین های Maven و Gradle به war تبدیل کرد.

قبل توسط (308 امتیاز)
ممنون از جوابتنون آیا منظورتون از application server توکار  همان tomcat  است آیا به غیر از tomcat امکان دیپلوی بروی  روی هر application server دیگری وجود دارد به طور مثال glassfish,weblogic.  اگر امکانش هست از نظر کارایی برنامه وب آیا spring boot با spring mvc فرق میکند
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
با تبدیل فایل jar به  war می توانید بر روی هر application server دپلوی کنید. در مورد مقایسه با spring mvc از نظر performance بنده مقیسه رسمی نخوندم ولی قاعدتا نباید تفاوت زیادی داشته باشند و نهایتا یک سربار کوچک در spring boot وجود داشته باشد.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 490 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 662 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 547 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 815 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 306 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 464 بازدید
...