0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (10 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

این ویروس جدید است در ابتدا به تمام کامپیوتر حمله کرده و با شمارش معکوس در صورت پرداخت 500 دلار و در صورت نپرداختن 1000 دلار میخواهد که تمام فایلهای اسنادی رمز گذاری و تخریب میشوند اما باز گرداندن راهنوزفکر میکنم کسی نتوانسته

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (5 امتیاز)

باج افزارها به عنوان مهم ترین اخبار این روزها به ترسناک ترین کابوس سازمان ها و کسب وکارها مبدل شده اند. نگرانی و دغدغه مدیران سازمانها و صاحبان کسب وکارها بابت باج افزارها بسیار جدی است.  اطلاعات و دیتا مهم ترین دارایی سازمان ها است. پس  بدیهی است امنیت اطلاعات، دیتا، فایل ها و اسناد برای این دسته از افراد و صاحب منسبان اهمیت فوق العاده ای دارد. طبیعتا همواره روزهای سخت و آسان بسیاری پیش روی یک کسب وکار است. اما قطعا برای یک مدیر روزی گروگان گرفتن اطلاعات و اسناد و فایل های سازمانی  مانند یک کابوس وحشتناک است. چرا که کسب و کار شما به تلی از خاکستر تبدیل شده و در لحظه ای نابود می شود.

برای گذر از لحظه های سخت و عذاب آور پس از نفوذ باج افزار به سازمانتان روی پارمونت حساب کنید و تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

روزی را تصور کنید که با هجوم بی امان و سرسام آور تماس کارمندان و همکاران خود مواجه می شوید اما  دلیل این آشوب و تنش دیوانه کننده را نمی دانید. همه کارمندان با نگرانی و استرس به شما هجوم آورده و درخواست راه حلی برای بازگردانی فایل ها و دیتاها میکنند. از گفته های آن ها متوجه می شوید که هیچ دسترسی به سیستم کامپیوتری، شبکه، سرور و فایل های خود ندارند؛ و با پیغامی مبنی بر درخواست مبلغ قابل توجهی پول یا بیت کوین در مدت زمان حدودا ۷۲ ساعت مواجه می شوند.
منبع: https://parmonet.com/blog/%d8%a8%d8%a7%d8%ac-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

سوالات مشابه

+1 امتیاز
2 پاسخ 454 بازدید
سوال شده 8 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط شاکر (690 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 221 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 400 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 449 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 401 بازدید
سوال شده 10 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط mp (7.0هزار امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 273 بازدید
...