+1 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (25 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

رو چه اعتمادی ماموران سیار بانک پول یا خدمت دیگری رو دم در خونه ب مشتری تحویل میدن؟ این تشخیص هویت توسط بانک چطور انجام میشه؟

قبل توسط (2.2هزار امتیاز)
انتقال داده شده قبل توسط
https://www.abplus.ir/aboutpishkhan

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (2.2هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

روال کار به این ترتیب است که مشتری در صورت تمایل، آدرس دقیق منزل و یا محل کار خود را به بانک اعلام می‌نماید و هر زمان که تمایل به استفاده از خدمات پیشخوان داشته باشد، مأموران سیار بانک در کوتاه‌ترین زمان به محل مورد نظر وی مراجعه خواهند نمود. مشتری محترم می‌تواند با مراجعه به سایت پیشخوان مجازی (به آدرس (www.abplus.ir پس از اعلام خدمت مورد نظر و مشاهده شرایط آن عکس و مشخصات کامل مأمور سیار بانک و کد امنیتی را مشاهده نموده و از هویت وی اطمینان حاصل نماید. پس از احراز هویت مأمور، پیشخوان مجازی آماده ارائه خدمات مورد نظر به مشتریان خواهد بود که اساساً شامل تحویل/دریافت اسناد و وجوه مورد نظر از/ به وی می‌باشد. لازم به ذکر است، با هر بار ورود شما به پیشخوان مجازی بانک آینده، پیغامی در خصوص تاریخ و ساعت ورود شما به پیشخوان مجازی ، به شماره موبایل ثبت شده شما در سیستم بانک، ارسال خواهد شد. 

منبع

قبل توسط (25 امتیاز)
انتقال داده شده قبل توسط
تشخیص هویت رو چطور بانک انجام میده که کلاهبرداری پیش نیاد؟؟؟ اینجا تویه این سایت فقط گفته که روش کار این پیشخوانذچیه. راجع به نحوه ی تشخیص هویت چیزی نگفته!!!!

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 10.5هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 145 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 209 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 258 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 2.5هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 25.3هزار بازدید
...