0 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (204 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
آیا این دلایل می تواند دلیل کافی و لازم برای تغییر محیط کار و جابجایی یک برنامه نویس جاوا باشد؟
1- عدم وجود مدیریت درست در تیم
2- مدیران فنی پروژه اغلب کسانی هستتند که دانش کافی ندارند و دانش آنها در حد همان کدهای نوشته شده در پروژه  و فریم ورک پروژه می باشند.
3- نبود اینترنت جهت search
4- ساختار فریم ورک نوشته شده بسیار قدیمی می باشد و هیج استانداری در نوشتن آن رعایت نگردیده است. ایده نوشتن فریم ورک کاملا بومی بوده و مستنداتی برای برای یادگیری آن در مجموعه وجود ندارد و این مهم باعت گردیده است که برنامه نویس ها فقط کدی را بنویسند که کار کند ،بعضا دیده می شود کدها بسیار ناخوانا نوشته شده است و هیج گونه نظارتی بر کد های نوشته شده وجود ندارد.

آیا روال کاری در سایر شرکت های کامپیوتری نیز این گونه است؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

در حالت استاندارد مواردی که شما گفتید برای تغییر محل کار کافی است ولی با توجه به شرایط بازار کار در ایران و یکسری تجربیات شخصی، موارد زیر را بیان می کنم:

  1. بعلت اینکه اکثر شرکت های نرم افزاری در حوزه جاوا به همین صورت کار می کنند (یکم بهتر یا یکم بدتر) و تعداد معدودی شرکت هستند که کمی اصولی کار می کنند، توصیه می کنم اول یک شرکت بهتر برای کار گیر بیارید و سپس کار فعلی خود را ترک کنید.
  2. تجربه به من ثابت کرده که درست است که محیط کار خیلی در رشد آدم تاثیر داره ولی شما با تعریف یکسری اصول کاری و فنی برای خودتون و همچنین مطالعه می تونید در همین محیط های کاری هم خودتونو رشد بدهید.
  3. سعی نکنید همه تقصیر هارو کردن محیط کار و کم دانشی مدیران بندازید، سعی کنید خودتون منشا اثر باشید و تلاش کنید محیط کاری خودتونو رشد بدین.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 637 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 915 بازدید
...