0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (127 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
چطور می تونیم برای مدارک MCSD شروع کنیم ؟
چه کتاب هایی بگیریم؟
کجا باید امتحان بدیم؟

و...

لطفا راهنمایی کنید.

با تشکر

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

مدرک MCSE مایکروسافت اولین مدرک برای متخصصین IT است که وظیفه تحلیل، طراحی و اجرای سیستمهای مبتنی بر ویندوز را در دفاتر و ادارات مختلف به عهده دارند. این مدرک برای افرادی مناسب است که در یکی از پستهای مهندس یا تحلیلگر سیستمها، مهندس بخش فنی، مهندس یا تحلیلگر شبکه و مشاور فنی مشغول به فعالیت هستند. جهت کسب این مدرک هر داوطلب باید مجوعا ۷ امتحان را پشت سر بگذارد.

منبع : سفیدک

0 امتیاز
قبل توسط (15 امتیاز)
من تا به حال mcsd نشنیدم ولی اگر منظورتون mcse  یا همون مدرک مهندسی شبکه شرکت مایکروسافته با windoes 8.1 میتونی کپچرهای هر 6 دورش رو از سایت ماکروسافت تهیه کنی و آموزشگا های زیادی هم در سطح شهر آموزش میدنن و رنج قیمتش بین 2 تا 3 میلیون متفاوته واسه هر آموزشگاه و اگه کار کرده باشی به عنوان admin  و helpdesk اصن نیازی به رفتن به این کلاسها نیست و با خوندن اون کپچر ها  و تجربه کاری که داری میتونی از امتحانش موفق بیرون بیای.......امتحان بین المللی برگزار میشه و ایران تحریم هست و تا سال گذشته ترکیه لینک می کرد و تو ایران امتحان گرفته می شد اما از اواخر سال 2014 دیگه ترکیه این کار رو نمی کنه و برای دادن این امتحان بین المللی بایستی به ترکیه و یا دبی بری و امتحان بدی و certificate بین المللیش از کانادا صادر میشه و به دستت می رسه.......فقط باید زبانت خوت تاشه چون آزمون به زبان اصلی برگزار میشه...
قبل توسط (127 امتیاز)
سلام
 ممنون.
mcsd هم برای برنامه نویسی ماکروسافت.
یه سئوال دیگه که داشتم اینه که به فرض مثال من علم کار با چندید زبان برنامه نویسی رو دارم حالا می خوام مدارک بین المللیشون رو هم داشته باشم تا اگه قصد رفتن رو داشته باشم بتونم ازشون استفاده کنم.
جه شرکت هایی مدارک برنامه نویسی وب یا دسکتاپی توی این زمینه وجود داره؟
با تشکر

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 473 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 251 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 449 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.6هزار بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 29.8هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 402 بازدید
سوال شده 10 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط mp (7.0هزار امتیاز)
...